»Moramo pristopiti na ustrezen način do otrok in njihovih mater in jih postopoma začeti vpeljevati v sam sistem in potem tudi naprej v izobraževanje.«
»Vaša prisotnost, podpora in pripravljenost na pogovor mladim predstavljajo podporni sistem, ki ga v tem ranljivem obdobju potrebujejo.«
»Ker se povečujejo neenakosti glede dostopa do izobraževanja, to pomeni, da izobraževalne okoliščine ustvarjajo največji prepad med otroki, namesto da bi ga izenačevale. Ves svet je na slabšem, če ne moremo izobraževati otrok.«
»Izkušnje so dobre, vsi smo veseli, da smo lahko spet v šolah. Začetno navdušenje se je poleglo, tako zdaj otroci v šolah normalno delajo.«
»Šolski sistem otrok ne uči moralne odgovornosti, ne uči jih pravilno reagirati na situacije, ki so moralno ali etično sporne.«
»Po dveh hudih, zoprnih, težkih letih za vse, tudi v šolskem ali pa predvsem v šolskem sistemu, tako z vidika otrok, učiteljev kot ravnateljev, se končno vračamo v šolo v normalnih razmerah.«
»Vključevanje otrok v naš sistem je najboljše za integracijo.«
»Vsak otrok mora tudi znati povedati, kaj je izračunal, do katerega sklepa se je dokopal.«
»Hvala nekaj več kot 191.000 učenkam in učencem, 74.000 dijakinjam in dijakom ter preko 40.000 zaposlenim v osnovnih in srednjih šolah po celi državi. Hvala tudi staršem, starim staršem, sorodnikom, prijateljem za vso podporo, usmerjanje otrok in za sodelovanje s šolo.«
»Napadi na izobraževalno infrastrukturo kršijo pravico otrok do izobraževanja in vplivajo na kakovost izobraževanja, socializacijo in družbeno integracijo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju